ویدیو | مونا مهرجویی در مراسم تشییع پدر و مادرش : به قول بابا قاتلین میان ما هستند

دختر داریوش مهرجویی و وحیده محمدی‌فر گفت: نمی‌دانم چی می‌توانم به زیان بیاورم. الان تنها احساسی که دارم اسن هست که مامان بابا کنارم ایستادن و شانه‌هایم را گرفتند و از من می‌خواهند سرپا بمانم.
ویدیو | مونا مهرجویی در مراسم تشییع پدر و مادرش : به قول بابا قاتلین میان ما هستند
کد خبر : ۴۷۶۸۶

به گزارش سینمادیلی، مونا مهرجویی دختر داریوش مهرجویی و وحیده محمدی‌فر در مراسم تشییع پدر و مادرش گفت: نمی‌دانم چی می‌توانم به زیان بیاورم.

الان تنها احساسی که دارم این هست که مامان بابا کنارم ایستادن و شانه‌هایم را گرفتند و از من می‌خواهند سرپا بمانم. مطمئنم از اینکه کنارم هستند و به قول بابا قاتلین واقعا میان ماست.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
ارسالی در
سلام خانم مونا،خدارحمت کنداقای مهرجویی ،واقعایک کارگردان موفق وباسوادوانقلابی بودولی شماکه فرمودید قاتل یاقاتلین پیش ماایستادندیعنی چه ،یعنی ملت ایران ،چه هنرمند،چه سایرین قاتل پدرشماهستند؟ادم بایدمواظب حرف زدنش باشدهمین ملت وحکومت بودکه مدت هشت سال خودشان رافدای این مردم کردندهمبن شهدا،جانبازان بودندهمان هایی که شمیایی شدندهمان های که حالا دراسایشگاههاباامپول غذامی خورندحتماسری به انهابزن اصلا حرف زدن توتوهین به هنرمندان هم هست،شمادرمقابل این جانبازان کی هستی کاش اخلاقت به پدرت میرفت.خداصدرحمت کند.